– W poniedziałek, 2 maja sale obsługi klientów w placówkach ZUS oraz Centrum Obsługi Telefonicznej będą czynne do godz.15.00. – informuje Katarzyna Krupicka, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa podlaskiego.
W tym dniu w standardowych godzinach będą działały infolinie zewnętrzne:
- w sprawie Polskiego Bonu Turystycznego – do godz. 20.00 (tel. 22 11 22 111)
- w sprawie świadczeń rodzinnych dla obywateli Ukrainy – do godz. 18.00. (tel. 22 444 02 55)
– Zachęcamy do załatwiania swoich spraw w ZUS bez wychodzenia z domu. Sprawy urzędowe możemy załatwiać przez 7 dni w tygodniu za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS. Z ekspertem ZUS-u możemy także porozmawiać przez internet w godzinach urzędowania Zakładu w trakcie e-wizyty, czyli wideorozmowy – dodaje rzeczniczka.
Natomiast osoby, które chciałyby na miejscu w placówce porozmawiać z ekspertem Zakładu, mogą takie spotkanie wcześniej umówić na konkretny dzień i godzinę przez PUE ZUS lub telefonicznie, dzwoniąc pod nr telefonu: 86 278 21 78 – dla umawiania wizyt w placówkach ZUS w Białymstoku, Augustowie, Bielsku Podlaskim, Hajnówce, Siemiatyczach, Sokółce, Suwałkach, Wysokiem Mazowieckiem, Zambrowie, Łomży, Grajewie i Kolnie.
Katarzyna Krupicka, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa podlaskiego