Nowoczesna i przestronna sala obsługi klientów w białostockim oddziale ZUS przy ul. Młynowej 29 w budynku B została otwarta. Po rocznej modernizacji mieszkańcy naszego miasta i regionu będą przyjmowani w modelowym i przystosowanym do obsługi osób z niepełnosprawnościami miejscu.
Sala bezpośredniej obsługi mieszkańców stolicy województwa ma być wizytówką ZUS w regionie. Chociaż ZUS niewątpliwie stawia na nowoczesne technologie i rozwiązania online, to chce podnosić standardy tradycyjnego kontaktu z mieszkańcami regionu.
– Nowo otwarta sala w Oddziale ZUS w Białymstoku wpisuje się w politykę Zakładu realizowaną w dwóch wymiarach poprawy warunków obsługi klientów – mówi Mariusz Jedynak, Członek Zarządu nadzorujący Administracji i Zamówień Publicznych, – Chciałbym bardzo wyraźnie zaznaczyć, że pomimo tego, że Zakład bardzo mocno inwestuje w technologie, w elektroniczne kanały komunikacji z klientem, zawsze będzie pozostawał otwarty na obsługę klientów tradycyjnie i bezpośrednio. Zakład stara się dostosować sale do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami i ta dostępność została zapewniona – wyjaśnia wiceprezes.
Tylko w ubiegłym roku sprawy w sali obsługi w białostockim Oddziale ZUS swoje sprawy załatwiło 142 tys. mieszkańców. Nowa, oddana po remoncie sala jest jasna przestronna i przyjazna od odwiedzających naszą instytucję. Udostępniona świadczeniobiorcom, przedsiębiorcom i ubezpieczonym powierzchnia to obecnie 500 m². Klienci będą mogli być obsługiwani przez doradców przy 21 stanowiskach.
– Miniony rok, to głównie priorytet poprawy warunków pracy szeroko rozumiany. Poprawy jakości obsługi dla naszych klientów, a także poprawy warunków pracy dla pracowników – mówi Mariusz Jaroniewski, Dyrektor Oddziału ZUS w Białymstoku.
Sala obsługi klientów ZUS w Białymstoku została zmodernizowana by obsługiwane na niej osoby czuły się jak najbardziej komfortowo. Dzięki tej inwestycji usługi świadczone na rzecz mieszkańców naszego regionu będą na najwyższym poziomie. Kompleksowe zmiany w postaci ogrzewania podłogowego, dźwigu zewnętrznego, drzwi automatycznych, stanowisk obsługi klientów dostosowanych dla osób poruszających się na wózku, czy pętli indukcyjnych poprawią dostępność obiektu, zwłaszcza osób ze szczególnymi potrzebami.
Katarzyna Krupicka, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa podlaskiego